Запис Детальніше

Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку
Product strategy and its place in the strategic plan of the bank
 
Creator Дузік, Н. П.
Нікітін, Андрій Валерійович
 
Subject продуктова стратегія
стратегічне планування
банківська стратегія
product strategy
strategic planning
banking strategy
продуктовая стратегия
стратегическое планирование
банковская стратегия
336.71
 
Description У статті розглянуто загальновідомі з теорії класичного маркетингу групи факторів, для яких опрацьовується своя стратегія впливу на цільовий ринок: продуктова, цінова, стратегія збуту та комунікаційна; досліджено елементи банківської стратегії, а саме: аналіз існуючих продуктів та аналіз розвитку продуктів з точки зору їх доцільності; запропоновано шляхи вдосконалення продуктової політики банку в напрямах: кредитна політика, депозитна політика, платіжні картки.
The article deals with well-known in the theory of classical marketing group of factors, for them its own strategy of impact on the target market is developed: food, pricing, marketing strategy and communications; there were investigated elements of the banking strategy elements, namely, analysis of existing products and the analysis of the development of products in terms of their appropriateness; the ways to improve the product policy of the bank in such areas as: credit policy, deposit policy, payment cards are suggested.
В статье рассмотрены общеизвестные по теории классического маркетинга группы факторов, для которых разрабатывается своя стратегия влияния на целевой рынок: продуктовая, ценовая, стратегия сбыта и коммуникационная; исследованы элементы банковской стратегии, а именно: анализ существующих продуктов и анализ развития продуктов с точки зрения их целесообразности; предложены пути совершенствования продуктовой политики банка в направлениях: кредитная политика, депозитная политика, платежные карточки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:08:58Z
2019-04-18T14:08:58Z
2014-05-15
 
Type Article
 
Identifier Дузік Н. П. Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку [Електронний ресурс] / Н. П. Дузік, А. В. Нікітін // Молодіжний економічний дайджест : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 33–39. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29943
 
Language uk