Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку
Product strategy and its place in the strategic plan of the bank |
|
Creator |
Дузік, Н. П.
Нікітін, Андрій Валерійович |
|
Subject |
продуктова стратегія
стратегічне планування банківська стратегія product strategy strategic planning banking strategy продуктовая стратегия стратегическое планирование банковская стратегия 336.71 |
|
Description |
У статті розглянуто загальновідомі з теорії класичного маркетингу групи факторів, для яких опрацьовується своя стратегія впливу на цільовий ринок: продуктова, цінова, стратегія збуту та комунікаційна; досліджено елементи банківської стратегії, а саме: аналіз існуючих продуктів та аналіз розвитку продуктів з точки зору їх доцільності; запропоновано шляхи вдосконалення продуктової політики банку в напрямах: кредитна політика, депозитна політика, платіжні картки.
The article deals with well-known in the theory of classical marketing group of factors, for them its own strategy of impact on the target market is developed: food, pricing, marketing strategy and communications; there were investigated elements of the banking strategy elements, namely, analysis of existing products and the analysis of the development of products in terms of their appropriateness; the ways to improve the product policy of the bank in such areas as: credit policy, deposit policy, payment cards are suggested. В статье рассмотрены общеизвестные по теории классического маркетинга группы факторов, для которых разрабатывается своя стратегия влияния на целевой рынок: продуктовая, ценовая, стратегия сбыта и коммуникационная; исследованы элементы банковской стратегии, а именно: анализ существующих продуктов и анализ развития продуктов с точки зрения их целесообразности; предложены пути совершенствования продуктовой политики банка в направлениях: кредитная политика, депозитная политика, платежные карточки. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:08:58Z
2019-04-18T14:08:58Z 2014-05-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дузік Н. П. Продуктова стратегія та її місце у стратегічному плані банку [Електронний ресурс] / Н. П. Дузік, А. В. Нікітін // Молодіжний економічний дайджест : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 33–39. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29943 |
|
Language |
uk
|
|