Запис Детальніше

Моделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установах
Тhe models of forming and acceptance of strategic decisions as instruments of the strategic marketing in banks
 
Creator Іванова, Тетяна Георгіївна
Ivanova, Tetyana
 
Subject матриця Ансоффа
модель 5 конкурентних сил Портера
матриця Портера
матриця Бостонської консалтингової групи
model 5 competition forces of Porter
matrix of Porter
matrix of Boston’s of consulting group
marketing-mіx
матрица Бостонской консалтинговой группы
маркетинг-микс
бенчмаркетинг
модель реинжиниринга бизнес-процессов
336.71
 
Description У статті основна увага приділена моделям формування і прийняття стратегічних рішень як інструментів стратегічного маркетингу в банках. Представлено зміст моделей. Визначено основи побудови моделей матриць. Проаналізовано переваги і недоліки моделей при використанні банками їх у своїй діяльності.
В статье основное внимание уделено моделям формирования и принятия стратегических решений как инструментов стратегического маркетинга в банках. Представлено содержание моделей. Определены основы построения моделей матриц. Проанализированы преимущества и недостатки моделей при использовании их банками в своей деятельности.
In the article basic attention is spared to the models of forming and acceptance of strategic decisions as instruments of the strategic marketing in bank. Maintenance of models is presented. Bases of construction of models of matrices are defined. The article analyzes advantages and disadvantages of models in usage of them by banks in their activities.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:09:00Z
2019-04-18T14:09:00Z
2010-05-12
 
Type Article
 
Identifier Іванова Т. Г. Моделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установах / Т. Г. Іванова // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 15. – С. 67–75.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29946
 
Language uk