Запис Детальніше

Маркетинг у банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у банку
 
Creator Нікітін, Андрій Валерійович
Бортніков, Генадій Петрович
Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject 65.262.1
 
Description Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програмою «Банківський менеджмент». Видання здійснено у розвиток «На-вчального посібника для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» (автор А. В. Нікітін, виданий КНЕУ у 2001 р.).
У посібнику викладено теоретичні основи курсу, містяться запитання для самоконтролю, практичні завдання, апарат для орієнтації в матеріалах книги та рекомендована література. Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу.
Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами маркетингу в установах банків.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:09:27Z
2019-04-18T14:09:27Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Нікітін А. В., Бортніков Г. П., Федорченко А. В. Маркетинг у банку: Навч. посіб. / За ред. А. В. Нікітіна. — К.: КНЕУ, 2006. — 432 с.
966-574-909-9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29978
 
Language uk