Маркетинг у банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у банку
|
|
Creator |
Нікітін, Андрій Валерійович
Бортніков, Генадій Петрович Федорченко, Андрій Васильович |
|
Subject |
65.262.1
|
|
Description |
Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програмою «Банківський менеджмент». Видання здійснено у розвиток «На-вчального посібника для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» (автор А. В. Нікітін, виданий КНЕУ у 2001 р.).
У посібнику викладено теоретичні основи курсу, містяться запитання для самоконтролю, практичні завдання, апарат для орієнтації в матеріалах книги та рекомендована література. Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу. Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами маркетингу в установах банків. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:09:27Z
2019-04-18T14:09:27Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нікітін А. В., Бортніков Г. П., Федорченко А. В. Маркетинг у банку: Навч. посіб. / За ред. А. В. Нікітіна. — К.: КНЕУ, 2006. — 432 с.
966-574-909-9 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29978 |
|
Language |
uk
|
|