Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації
|
|
Creator |
Бєгун, Катерина Анатоліївна
Begun, Kateryna Бегун, Екатерина Анатольевна |
|
Subject |
адаптація
ко-брендінг концепція ідея adaptation co-brending conception idea 336.717:339.187.6 |
|
Description |
У статті досліджено поняття ко-брендінгу, умови його існування, ефект від ко-брендінгового процесу і його вплив на подальший розвиток банківської організації, як додаткового стимулювання збуту банківських послуг.
In this article the author investigates the notion of co-branding, the conditions of its existence, the effect of co-branding process and its influence to further development of the bank, as an additional distribution stimulus of banking services. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:09:36Z
2019-04-18T14:09:36Z 2009-10-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєгун К. А. Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації / К. А. Бєгун // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 265–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/ |
|
Language |
uk
|
|