Запис Детальніше

Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації
 
Creator Бєгун, Катерина Анатоліївна
Begun, Kateryna
Бегун, Екатерина Анатольевна
 
Subject адаптація
ко-брендінг
концепція
ідея
adaptation
co-brending
conception
idea
336.717:339.187.6
 
Description У статті досліджено поняття ко-брендінгу, умови його існування, ефект від ко-брендінгового процесу і його вплив на подальший розвиток банківської організації, як додаткового стимулювання збуту банківських послуг.
In this article the author investigates the notion of co-branding, the conditions of its existence, the effect of co-branding process and its influence to further development of the bank, as an additional distribution stimulus of banking services.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:09:36Z
2019-04-18T14:09:36Z
2009-10-27
 
Type Article
 
Identifier Бєгун К. А. Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації / К. А. Бєгун // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 265–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/
 
Language uk