Запис Детальніше

Маркетинг у банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у банку
Bank marketing
 
Creator Нікітін, Андрій Валерійович
Nikitin, Andrii Valerijovytch
 
Subject маркетинг
банк
банківський ринок
банківські продукти
marketing
banking
banking market
banking products
маркетинг
банк
банковский рынок
банковские продукты
У26(4Укр)210
336.5/7
 
Description Навчально-методичний посібник вперше підготовлено відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програмою «Банківський менеджмент». Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу.
До посібника включено програму курсу, завдання для самостійного виконання, методичні рекомендації щодо їх здійснення, докладний опорний конспект лекцій, а також методологію оцінювання знань з дисципліни «Маркетинг у банку» за рейтинговою системою.
Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.
Study guide for the first time prepared in accordance with the curriculum course " Bank marketing " for students enrolled in the master's program "Bank management". Considerable attention is paid to the methodology of marketing research in the banking industry, banking Marketing Communications.
The manual includes course syllabus, assignments for the selfparkingperformance ceiling elements, guidelines for their implementation, detailed supporting lecture notes, as well as the methodology of assessment of knowledge on the subject " Bank marketing " for the rating system.
For students of economic universities, graduate students, teachers, employees of the banking sector, as well as anyone interested in the problems of bank marketing.
Учебно-методическое пособие впервые подготовлено в соответствии с учебной программой курса «Маркетинг в банке» для студентов, обучающихся по магистерской программе «Банковский менеджмент». Значительное внимание уделено методологии проведения маркетинговых исследований в банковском деле, вопросам коммуникаций банковского маркетинга.
В пособие включены программа курса, задания для самостояте-льного выполнения, методические рекомендации по их осуществлению, подробный опорный конспект лекций, а также методология оценки знаний по дисциплине «Маркетинг в банке» по рейтинговой системе.
Для студентов экономических вузов, аспирантов, преподавателей, работников банковской сферы, а также всех, кто интересуется проблемами банковского маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:09:53Z
2019-04-18T14:09:53Z
2001
 
Type Book
 
Identifier Нікітін А. В. Маркетинг у банку: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / А. В. Нікітін // М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Електрон. текстові дані. - Київ : КНЕУ, 2001. - 170 с.
966-574-201-9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30011
 
Language uk