CRM – системи в маркетинговій політиці банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CRM – системи в маркетинговій політиці банку
|
|
Creator |
Диба, Михайло Іванович
Данилюк, Євгеній Юрійович |
|
Subject |
ефективність
CRM-системи CRM-технології прибутковість клієнт банку efficiency CRM-systems CRM-technology profitability customer bank эффективность CRM-системи CRM-технологии доходность клиент банка |
|
Description |
У статті розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки та досліджено проблему підвищення ефективності банківської діяльності за допомогою CRM - системи.
The article deals with the preconditions and theoretical basis of the bank relations with their customers at the present stage of development of Ukrainian economy and investigated problem of efficiency of the banking business through CRM-system. В статье рассмотрены предпосылки и теоретические основы формирования отношений банков со своими клиентами на современном этапе развития украинской экономики и исследовано исследована проблема повышения эффективности банковской деятельности с помощью CRM-системы. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:10:24Z
2019-04-18T14:10:24Z 2012-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Диба М. CRM – системи в маркетинговій політиці банку / Михайло Диба, Євгеній Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 18-24.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30047 |
|
Language |
uk
|
|