Запис Детальніше

CRM – системи в маркетинговій політиці банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CRM – системи в маркетинговій політиці банку
 
Creator Диба, Михайло Іванович
Данилюк, Євгеній Юрійович
 
Subject ефективність
CRM-системи
CRM-технології
прибутковість
клієнт банку
efficiency
CRM-systems
CRM-technology
profitability
customer bank
эффективность
CRM-системи
CRM-технологии
доходность
клиент банка
 
Description У статті розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки та досліджено проблему підвищення ефективності банківської діяльності за допомогою CRM - системи.
The article deals with the preconditions and theoretical basis of the bank relations with their customers at the present stage of development of Ukrainian economy and investigated problem of efficiency of the banking business through CRM-system.
В статье рассмотрены предпосылки и теоретические основы формирования отношений банков со своими клиентами на современном этапе развития украинской экономики и исследовано исследована проблема повышения эффективности банковской деятельности с помощью CRM-системы.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:10:24Z
2019-04-18T14:10:24Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Диба М. CRM – системи в маркетинговій політиці банку / Михайло Диба, Євгеній Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 18-24.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30047
 
Language uk