Постановка задачі оптимального синтезу автономної високоточної стійкої до збурень системи стабілізації та визначення курсу
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Постановка задачі оптимального синтезу автономної високоточної стійкої до збурень системи стабілізації та визначення курсу
STATEMENT OF OPTIMAL SYNTHESIS PROBLEM FOR AUTONOMOUS HIGH-ACCURACY RESISTANT TO DISTURBANCE STABILIZATION AND COURSE SYSTEM Постановка задачи оптимального синтеза автономной высокоточной устойчивой к возмущениям системы стабилизации и определения курса |
|
Creator |
Sushchenko, Olga A.; Національний авіаційний університет
Lutzko, Dmitro O.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
робастна стійкість; робастна якість; система стабілізації; структуровані та неструктуровані невизначеності; Н2/Н-оптимізація
Н2/Н-optimization; robust quality; robust stability; stabilization system; structured and non-structured uncertainties робастная устойчивость; робастное качество; система стабилизации; структурированные и неструктурированные неопределенности; Н2/Н-оптимизация |
|
Description |
Проаналізовано підходи до постановки задач оптимального синтезу систем управління рухомими об’єктами широкого класу. Сформульовано формалізовану постановку задачі оптимального синтезу стійкої до збурень автономної високоточної системи стабілізації та визначення курсу. Визначено критерій оптимальності сформульованої задачі. Проаналізовано структуровані та неструктуровані невизначеності системи.
Approaches to statement of the optimal synthesis problem for the control systems of the wide kind vehicle are analysed and the formalized statement of the optimal synthesis problem for autonomous high-accuracy resistant to disturbance stabilization and course system is formulated. The optimum criterion for the formulated problem is defined. The structural and non-structural uncertainties of the stabilization systems are analysed. Проанализированы подходы к постановке задач оптимального синтеза систем управления подвижными объектами широкого класса. Сформулирована формализованная постановка задачи оптимального синтеза устойчивой к возмущениям автономной высокоточной системы стабилизации и определения курса. Определен критерий оптимальности сформулированной задачи. Проанализированы структурированные и неструктурированные неопределенности системы. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-03-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1906
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 44, № 3 (2010); 40-49
Вестник Национального авиационного университета; Том 44, № 3 (2010); 40-49 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 44, № 3 (2010); 40-49 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|