Запис Детальніше

Застосування цифрової лінії передачі даних для уникнення непорозуміння між диспетчером і пілотом

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування цифрової лінії передачі даних для уникнення непорозуміння між диспетчером і пілотом
CONTROLLER PILOT DATA LINK COMMUNICATION IMPLEMENTATION TO AVOID CONTROLLER-PILOT MISUNDERSTANDING
Применение цифровой линии передачи данных для избежания недоразумений между диспетчером и пилотом
 
Creator Bogunenko, Nicolay N.; Національний авіаційний університет
Gavrylenko, Victoria I.; Національний авіаційний університет
Smolyak, Maryana G.; Національний авіаційний університет
 
Subject диспетчер; дозвіл; запит; інформація; канал передачі даних; людський фактор; організація повітряного руху; пілот; повідомлення; пропускна здатність; управління повітряним рухом; цифрова лінія передачі даних між пілотом та диспетчером
air traffic control; air traffic controller; airspace capacity; air traffic service; clearance; Controller Pilot Data Link Communication; data link; information; human factor; message; pilot; request
диспетчер; запрос; информация; канал передачи данных; организация воздушного движения, пилот; пропускная способность; сообщение; разрешение; управление воздушным движением; человеческий фактор; цифровой линии передачи данных между пилотом и диспетчером
 
Description  Розглянуто основні переваги цифрових технологій передачі інформації в системі контролю повітряного руху між диспетчером і пілотом.
 The main advantages of data link technologies usage in the air traffic control system to improve “air-ground” communication are considered in this article.
 Рассмотрены основные преимущества цифровых технологий передачи информации в системе контроля воздушным движением между диспетчером и пилотом.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1909
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 44, № 3 (2010); 61-66
Вестник Национального авиационного университета; Том 44, № 3 (2010); 61-66
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 44, № 3 (2010); 61-66
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).