Запис Детальніше

Особливості маркетингових комунікацій у банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових комунікацій у банку
 
Creator Нікітін, Андрій Валерійович
Никитин, Андрей Валерьевич
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:12:24Z
2019-04-18T14:12:24Z
2004-11
 
Type Article
 
Identifier Нікітін А. В. Особливості маркетингових комунікацій у банку / А. В. Нікітін // Підвищення ролі банківської системи в економічному зростанні : матеріали наук.-практ. конф. 18–19 листоп. 2004 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: А. М. Мороз (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2004. – С. 159–163.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30177
 
Language uk