Особливості маркетингових комунікацій у банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингових комунікацій у банку
|
|
Creator |
Нікітін, Андрій Валерійович
Никитин, Андрей Валерьевич |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:12:24Z
2019-04-18T14:12:24Z 2004-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нікітін А. В. Особливості маркетингових комунікацій у банку / А. В. Нікітін // Підвищення ролі банківської системи в економічному зростанні : матеріали наук.-практ. конф. 18–19 листоп. 2004 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: А. М. Мороз (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2004. – С. 159–163.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30177 |
|
Language |
uk
|
|