Особливості маркетингових комунікацій у банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Особливості маркетингових комунікацій у банку
					 | 
		|
| Creator | 
															Нікітін, Андрій Валерійович
					 Никитин, Андрей Валерьевич  | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2019-04-18T14:12:24Z
					 2019-04-18T14:12:24Z 2004-11  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Нікітін А. В. Особливості маркетингових комунікацій у банку / А. В. Нікітін // Підвищення ролі банківської системи в економічному зростанні : матеріали наук.-практ. конф. 18–19 листоп. 2004 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: А. М. Мороз (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2004. – С. 159–163.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30177  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|