Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | До проблеми впровадження компетентнісного підходу у процес фахової підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін |
Names |
Сяська, Інна
Siaska, Inna |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | У статті розглянуто історичні передумови впровадження компетентнісного підходу в освіту. Уточнено ієрархію основоположних понять «компетентнісний підхід», «компетенція», «компетентність». Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників на сутність компетентнісно-орієнтованої освіти. Акцентується увага на базових положеннях компетентнісного підходу в освіті. Установлено етапи досягнення якісного результату освіти у вищій школі. Обґрунтовано освітні цілі, які досягаються за умови впровадження компетентнісного підходу в підготовку майбутнього вчителя та визначено загальнодидактичні принципи побудови змісту навчального процесу. Запропоновано перелік фахових компетентностей у підготовці майбутнього вчителя природничих дисциплін. |
Genre | Article |
Topic | компетентнісний підхід |
Identifier | Сяська, І. До проблеми впровадження компетентнісного підходу у процес фахової підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін [Текст] / І. Сяська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 10 (84). – С. 179–190. |