Запис Детальніше

Використання електронних соціальних мереж для роботи з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10472/
 
Title Використання електронних соціальних мереж для роботи з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами
Использование электронных социальных сетей для работы с детьми и молодежью с особыми образовательными потребностями
Using e of social networks to work with children and youth with special educational needs
 
Creator Яцишин, А.В.
Коваленко, В.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Визначено, що за допомогою електронних соціальних мереж частково будуть вирішені проблеми дітей та молоді з особливими освітніми потребами, а це в свою чергу сприятиме соціалізації і самоактуалізації особистості, реалізації своїх здібностей і навчанню нових способів комунікації. Обґрунтовано, що електронні соціальні мережі доцільно використовувати для позашкільної та позакласної роботи. Описано шляхи використання електронних соціальних мереж для проведення соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.
Определено, что с помощью электронных социальных сетей будут частично решены проблемы детей и молодежи с особыми образовательными потребностями, а это в свою очередь будет способствовать социализации и самоактуализации личности, реализации своих способностей и обучению новых способов коммуникации. Обосновано, что электронные социальные сети целесообразно использовать для внешкольной и внеклассной работы. Описаны пути использования электронных социальных сетей для проведения социально-педагогичесской работы с детьми и молодежью с особыми образовательными потребностями.
It was determined that using electronic social networks will be partially solved the problem of children and youth with special educational needs, and this in turn will promote socialization and self-actualization, self-fulfillment and learning new ways of communication. It is proved that the electronic social networks should be used for extra-curricular and extracurricular activities. We describe the use of electronic social networks for social and social and pedagogical work with children and young people with special educational needs.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10472/1/Otros_2015_8_9.pdf
- Яцишин, А.В. (orcid.org/0000-0001-8011-5956 <http://orcid.org/0000-0001-8011-5956>) and Коваленко, В.В. (orcid.org/0000-0002-4681-5606 <http://orcid.org/0000-0002-4681-5606>) (2015) Using e of social networks to work with children and youth with special educational needs Освіта та розвиток обдарованої особистості, 8 (39). pp. 32-38.