Запис Детальніше

Формування комунікативної стратегії підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування комунікативної стратегії підприємства
Formation of the communicative strategy of the enterprise
 
Creator Горбулін, М.О.
 
Subject комунікативна стратегія
ринок коньяку
стадія життєвого циклу товару
програма заходів
економіко-математична модель
communicative strategy
cognac market
stage of product life cycle
program of events
economic and mathematical model
 
Description У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікативна стратегія» та вивчено основні класифікації комунікативних стратегій підприємства. Проаналізовано ринок коньяку України визначено основні фактори його скорочення. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПрАТ «Одеський коньячний завод» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communicative strategy" and studies the main classifications of the company's communication strategies. The market of cognac of Ukraine has been analyzed. The main factors of its reduction are determined. The recommendations for the formation of the communicative strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" on the basis of the product life cycle concept were formulated and measures for implementing the communicative strategy of the enterprise were developed.
 
Date 2019-04-19T08:10:37Z
2019-04-19T08:10:37Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173
 
Language uk