Формування комунікативної стратегії підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування комунікативної стратегії підприємства
Formation of the communicative strategy of the enterprise |
|
Creator |
Горбулін, М.О.
|
|
Subject |
комунікативна стратегія
ринок коньяку стадія життєвого циклу товару програма заходів економіко-математична модель communicative strategy cognac market stage of product life cycle program of events economic and mathematical model |
|
Description |
У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікативна стратегія» та вивчено основні класифікації комунікативних стратегій підприємства. Проаналізовано ринок коньяку України визначено основні фактори його скорочення. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПрАТ «Одеський коньячний завод» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communicative strategy" and studies the main classifications of the company's communication strategies. The market of cognac of Ukraine has been analyzed. The main factors of its reduction are determined. The recommendations for the formation of the communicative strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" on the basis of the product life cycle concept were formulated and measures for implementing the communicative strategy of the enterprise were developed. |
|
Date |
2019-04-19T08:10:37Z
2019-04-19T08:10:37Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173
|
|
Language |
uk
|
|