Запис Детальніше

Імідж як чинник конкурентної стратегії підприємства обслуговуючий кооператив "комунальний ринок"

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж як чинник конкурентної стратегії підприємства обслуговуючий кооператив "комунальний ринок"
Image as a factor in competitive company strategy service cooperatve society “municipal market"
 
Creator Кирпа, Ю.В.
 
Subject імідж підприємства
конкурентоспроможність
конкурентні стратегії
оцінка конкурентоспроможності
формування іміджу
company image
competitiveness
competitive strategies
competitive ability assessment
image formation
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття іміджу як управлінської категорії. Досліджено методологічні засади процесу формування іміджу. Охарактеризована сутність,
структура, функції іміджу з позиції вітчизняних і зарубіжних фахівців. Сформовано понятійно-категоріальний апарат досліджуваної теми. Розглянуто проблеми підвищення
конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив конкурентної стратегії на імідж підприємства. Розглянуто процес формування іміджу як конкурентної переваги. Здійснено оцінку конкурентоспроможності підприємства та аналіз стану іміджу підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the image concept as a managerial category. Methodological bases of the image formation process are studied. Nature, structure and functions of the
image from the position of home and foreign specialists are described. Conceptual and categorical body of the theme under study is formed. Problems of the competitive recovery are studied. Influence of competitive strategy onto the company image is analysed. Image formation process being a competitive advantage is studied. Competitive ability assessment of the company and the image situation analysis of the company are held. Practical recommendations of the image formation being a competitive advantage in the modern conditions are offered. Ways of optimization of image formation system in the house are defined. The functional strategy of the image formation is developed and the assessment of the effectiveness of the offered strategy is realized.
 
Date 2019-04-19T11:12:51Z
2019-04-19T11:12:51Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9176
 
Language uk