Запис Детальніше

Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»
Marketing of trade and intermediary enterprises on the basis of the «National network of grocery stores ATB-market»
 
Creator Бубіліч, Є.В.
 
Subject торгово-посередницькі підприємства
продуктові магазини
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
grocery stores
marketing activities
 
Description Мета дослідження – розкрити особливості та перспективи маркетингової діяльності компанії ТОВ «АТБ-маркет».
The purpose of the study – to reveal the features and prospects of marketing activities of the company "ATB-market".
 
Date 2019-04-20T20:09:39Z
2019-04-20T20:09:39Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
 
Language uk