Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»
Marketing of trade and intermediary enterprises on the basis of the «National network of grocery stores ATB-market» |
|
Creator |
Бубіліч, Є.В.
|
|
Subject |
торгово-посередницькі підприємства
продуктові магазини маркетингова діяльність trade and intermediary enterprises grocery stores marketing activities |
|
Description |
Мета дослідження – розкрити особливості та перспективи маркетингової діяльності компанії ТОВ «АТБ-маркет».
The purpose of the study – to reveal the features and prospects of marketing activities of the company "ATB-market". |
|
Date |
2019-04-20T20:09:39Z
2019-04-20T20:09:39Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
|
|
Language |
uk
|
|