Запис Детальніше

Планування маркетингової діяльності підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингової діяльності підприємства
Planning of marketing activities of the enterprise
 
Creator Самойленко, О.С.
 
Subject маркетинг
планування маркетингу
маркетинговий план
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
marketing
marketing planning
marketing plan
marketing mix
competitiveness
 
Description У роботі розглядаються теоретичні основи планування маркетингової діяльністю підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність фітнес клубу
«Фреш», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз.
Пропонуються основні напрями удосконалення системи планування маркетинговою діяльністю фітнес клубу «Фреш» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення системи організації та планування маркетингу на підприємстві, запропоновано заходи щодо планування впровадження нових видів послуг до асортименту клубу.
The paper deals with the theoretical basis of planning marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the fitness club
"Fresh", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis.
The main directions of improvement of system of planning by marketing activity of fitness club "Fresh" by development of recommendations for improvement of system of the organization and planning of marketing at the enterprise are offered, actions for planning of introduction of new types of services to the range of club are offered.
 
Date 2019-04-20T20:25:26Z
2019-04-20T20:25:26Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214
 
Language uk