Запис Детальніше

Поведінка споживачів на ринку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поведінка споживачів на ринку
Consumer behaviour in the market
 
Creator Вішнік, І.С.
 
Subject поведінки споживачів
цінова політика
торговельне підприємство
consumer behavior
pricing
trade enterprise
 
Description Метою роботи є вивчення різновидів ринків, визначення причин, що впливають на поведінку споживачів на торговельному ринку, аналіз цінової політики ТОВ «Фоззі-Фуд», визначення сильних і слабих сторін в маркетинговій діяльності підприємства, пропозиції та рекомендації щодо покращення роботи даної мережі.
The aim of the work is to study the varieties of markets, determine the causes that affect the behavior of consumers in the trading market, analysis of the price policy of "Fozzy-Food", the definition of strengths and weaknesses in the marketing activities of the enterprise, suggestions and recommendations to improve the operation of this network.
 
Date 2019-04-20T20:31:16Z
2019-04-20T20:31:16Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9215
 
Language uk