Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства на прикладі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства на прикладі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА»
Market segmentation of goods (services) of enterprise on the example of LLC "AUTOMOBILE HOUSE ODESSA» |
|
Creator |
Коденчук, В.О.
|
|
Subject |
сегментування ринку
market segmentation |
|
Description |
Мета дипломної роботи – провести теоретичне та практичне дослідження особливостей сегментування ринку товарів (послуг) на прикладі торгівельного підприємства.
The purpose of the thesis – to conduct a theoretical and practical study of the features of the segmentation of the market of goods (services) on the example of a trading enterprise. |
|
Date |
2019-04-20T20:46:37Z
2019-04-20T20:46:37Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
|
|
Language |
uk
|
|