Запис Детальніше

Психологічний семінар В. Сухомлинського та його роль у вивченні особистості учня

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715776/
http://mdu.edu.ua/?page_id=2281
 
Title Психологічний семінар В. Сухомлинського та його роль у вивченні особистості учня
Vasyl Sukhomlynsky’s psycological seminar and its role in the study of student personality
Психологический семинар В. Сухомлинского и его роль в изучении личности ученика
 
Creator Міхно, Олександр Петрович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
 
Description Статтю присвячено дослідженню психологічного семінару, організованого В. Сухомлинським у Павлиській середній школі в 1965 р. На основі аналізу протоколів засідань психологічного семінару, науково-педагогічних праць В. Сухомлинського та спогадів сучасників видатного педагога автором висвітлено мету, організаційні особливості, структуру та зміст засідань семінару, обґрунтовано новаторство та доведено ефективність цієї форми вивчення особистості учня, розкрито роль В. Сухомлинського як організатора і керівника семінару.
The article investigates the psychological seminar organized by V. Sukhomlynsky in the Pavlyska Secondary School in 1965. On the basis of the analysis of the minutes of the seminar psychological, scientific and educational works of V. Sukhomlynsky and contemporary memoirs outstanding teacher by the author highlights the purpose, organizational characteristics, structure and content of the Seminar justified innovation and proven the effectiveness of this form of study the student's personality, revealed the role of V. Sukhomlynsky as the organizer and leader of the seminar.
Статья посвящена исследованию психологического семинара, организованного В. Сухомлинским в Павлышской средней школе в 1965 году На основе анализа протоколов заседаний психологического семинара, научно-педагогических трудов В. Сухомлинского и воспоминаний современников выдающегося педагога автором освещены цель, организационные особенности, структура и содержание заседаний семинара, обосновано новаторство и доказана эффективность этой формы изучения личности ученика, раскрыта роль В. Сухомлинского как организатора и руководителя семинара.
 
Publisher МНУ імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715776/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202014_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%20%D0%92.%20%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B9%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8F.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2014) Vasyl Sukhomlynsky’s psycological seminar and its role in the study of student personality Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки, 1.46 (108). pp. 89-97. ISSN 2518-7813