Affiliate interaction with parents of pupils as a component of the formation of professional competence of preschool education specialists
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27110/
|
|
Title |
Affiliate interaction with parents of pupils as a component of the formation of professional competence of preschool education specialists
Партнерська взаємодія з батьками вихованців як складова формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти Партнерское взаимодействие с родителями воспитанников как составляющая формирования профессиональной компетентности специалистов дошкольного образования |
|
Creator |
Стаднік, Надія Вікторівна
Матушевська, Олена Василівна |
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
The article clarifies the essence of concepts «competence approach», «competence», «professional competence», «professional competence of specialists in preschool education», «partnership», «pedagogical interaction», «pedagogical interaction of teachers of the institution of preschool education and parents», «pedagogical parent competence». The structure of professional competence of preschool teachers, components of pedagogical competence of parents, readiness of specialists of preschool education for the development of pedagogical competence of parents, the system of work of institution of preschool education in order to provide partner interaction between educators and parents is determined and characterized. У статті з’ясовано сутність понять «компетентністний підхід», «компетентність», «професійна компетентність», «професійна компетентність фахівців дошкільної освіти», «партнерство», «пeдагогiчна взаємодія», «пeдагогiчна взаємодiя педагогів закладу дошкільної освіти і батьків», «пeдагогiчна компетентність батьків». Визначено й охарактеризовано структуру професійної компетентності дошкільних педагогів, складові пeдагогiчної компетентності батькiв, готовності фахівців дошкільної освіти до розвитку педагогічної компетентності батьків, систему роботи ЗДО щодо забезпечення партнерської взаємодiї вихователів і батькiв. В статье выяснено сущность понятий «компетентностный подход», «компетентность», «профессиональная компетентность», «профессиональная компетентность специалистов дошкольного образования», «партнерство», «пeдагогическое взаимодействие», «пeдагогическое взаимодействие педагогов учреждения дошкольного образования и родителей», «пeдагогическая компетентность родителей». Определено и охарактеризовано структуру профессиональной компетентности дошкольных педагогов, составляющие пeдагогической компетентности родителей, готовности специалистов дошкольного образования к развитию педагогической компетентности родителей, систему работы заведения дошкольного образования по обеспечению партнерского взаимодействия воспитателей и родителей. |
|
Publisher |
КНЗ КОР «КОІПОПК»
|
|
Date |
2019-03-12
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27110/1/N_Stadnik_O_Matushevska_ZTVNPC_PI_KOIPOPK.pdf
Стаднік, Надія Вікторівна та Матушевська, Олена Василівна (2019) Партнерська взаємодія з батьками вихованців як складова формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти Партнерська взаємодія з батьками вихованців як складова формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти. с. 115-118. |
|