Вплив психології на маркетинг
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив психології на маркетинг
|
|
Creator |
Пархоменко, А. О.
Кравчук, О. Ю. |
|
Subject |
рекламні комунікації
споживач усвідомлені та неусвідомлені потреби психологічний захист від методів впливу |
|
Description |
У статті розглянуто питання зв’язку психології з маркетинговою діяльністю. Розкрито психологічні закони та методи впливу, що використовуються маркетологами для успішних продаж.
Пархоменко, А. О. Вплив психології на маркетинг / А. О. Пархоменко, О. Ю. Кравчук // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 170–177. |
|
Date |
2019-04-23T07:45:09Z
2019-04-23T07:45:09Z 2019-04-23 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2604
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;159.9:339.138
|
|