Запис Детальніше

Вплив психології на маркетинг

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив психології на маркетинг
 
Creator Пархоменко, А. О.
Кравчук, О. Ю.
 
Subject рекламні комунікації
споживач
усвідомлені та неусвідомлені потреби
психологічний захист від методів впливу
 
Description У статті розглянуто питання зв’язку психології з маркетинговою діяльністю. Розкрито психологічні закони та методи впливу, що використовуються маркетологами для успішних продаж.
Пархоменко, А. О. Вплив психології на маркетинг / А. О. Пархоменко, О. Ю. Кравчук // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 170–177.
 
Date 2019-04-23T07:45:09Z
2019-04-23T07:45:09Z
2019-04-23
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2604
 
Language other
 
Relation УДК;159.9:339.138