Психологічні особливості впливу реклами
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні особливості впливу реклами
|
|
Creator |
Пейчев, О. І.
Ткаченко, А. В. |
|
Subject |
засоби реклами
психологія реклами маркетинг реклама свідомість соціальний вплив |
|
Description |
У статті розкрито тему реклами та психологічно-соціального впливу реклами на соціум, та методи застосування при маніпуляціях та впливу рекламою.
Пейчев, О. І. Психологічні особливості впливу реклами / О. І. Пейчев, А. В. Ткаченко // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 177–179. |
|
Date |
2019-04-23T07:51:11Z
2019-04-23T07:51:11Z 2019-04-23 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2605
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;316.658.4
|
|