Запис Детальніше

Психологічні особливості впливу реклами

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні особливості впливу реклами
 
Creator Пейчев, О. І.
Ткаченко, А. В.
 
Subject засоби реклами
психологія реклами
маркетинг
реклама
свідомість
соціальний вплив
 
Description У статті розкрито тему реклами та психологічно-соціального впливу реклами на соціум, та методи застосування при маніпуляціях та впливу рекламою.
Пейчев, О. І. Психологічні особливості впливу реклами / О. І. Пейчев, А. В. Ткаченко // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 177–179.
 
Date 2019-04-23T07:51:11Z
2019-04-23T07:51:11Z
2019-04-23
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2605
 
Language other
 
Relation УДК;316.658.4