Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Analytic aspects of marketing potential in the theory of enterprise competitiveness |
|
Creator |
Андрушків, Б.М.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
конкурентоспособность competitiveness маркетинговий потенціал маркетинговый потенциал marketing potential концепція життєвого циклу концепция жизненного цикла the concept of life cycle ринок рынок market approach системний підхід системный подход |
|
Description |
Розглянуто основні підходи до елементного поділу маркетингового потенціалу підприємства для посилення його конкурентної позиції на ринку. Рассмотрены основные подходы к элементному разделению маркетингового потенциала предприятия для усиления его конкурентной позиции на рынке. The author suggests a new approach of elements of enterprises potential. It is the synthesis of existing methods of the estimation. The aim of the estimation of small enterprises potential is realized for intensification of its competitive position at the market. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-05-18T13:02:08Z
2012-05-18T13:02:08Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрушків, Б.М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Б.М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2011. — №4. — С. 102-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25428 |
|
Language |
uk
|
|