Запис Детальніше

Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Analytic aspects of marketing potential in the theory of enterprise competitiveness
 
Creator Андрушків, Б.М.
 
Subject конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
концепція життєвого циклу
концепция жизненного цикла
the concept of life cycle
ринок
рынок
market approach
системний підхід
системный подход
 
Description Розглянуто основні підходи до елементного поділу маркетингового
потенціалу підприємства для посилення його конкурентної позиції на ринку.
Рассмотрены основные подходы к элементному разделению маркетингового
потенциала предприятия для усиления его конкурентной позиции на рынке.
The author suggests a new approach of elements of enterprises potential. It is the synthesis
of existing methods of the estimation. The aim of the estimation of small enterprises potential is
realized for intensification of its competitive position at the market.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-05-18T13:02:08Z
2012-05-18T13:02:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Андрушків, Б.М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Б.М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2011. — №4. — С. 102-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25428
 
Language uk