Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
Formation of a marketing strategy for a trading enterprise
 
Creator Чебан, М.О.
 
Subject маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі М. Портера
модель управління запасами з фіксованим обсягом замовлення
модель управління запасами з фіксованим періодом замовлення
marketing strategy
concept of evolution of M. Porter's industry
inventory management model with fixed volume of order
inventory management model with fixed order period
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та зміст на різних стадіях життєвого циклу галузі.
The theoretical aspects of formation of the marketing activity of the enterprise, in particular its definition in various scientific sources and content at different stages of the life cycle of the industry are considered in the paper.
 
Date 2019-04-22T07:23:35Z
2019-04-22T07:23:35Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
 
Language uk