Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
Formation of a marketing strategy for a trading enterprise |
|
Creator |
Чебан, М.О.
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі М. Портера модель управління запасами з фіксованим обсягом замовлення модель управління запасами з фіксованим періодом замовлення marketing strategy concept of evolution of M. Porter's industry inventory management model with fixed volume of order inventory management model with fixed order period |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та зміст на різних стадіях життєвого циклу галузі.
The theoretical aspects of formation of the marketing activity of the enterprise, in particular its definition in various scientific sources and content at different stages of the life cycle of the industry are considered in the paper. |
|
Date |
2019-04-22T07:23:35Z
2019-04-22T07:23:35Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
|
|
Language |
uk
|
|