Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Одеського заводу шампанських вин)
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Одеського заводу шампанських вин)
Managing the Competitiveness of the Enterprise (for example, the Odessa Champagne Wine Factory) |
|
Creator |
Шеремета, С.В.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
продукція конкуренти постачальники товари-замінники споживачі competitiveness products competitors suppliers substitute products consumers |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти та поняття конкурентоспроможності підприємства. Зроблено аналіз основних факторів, що визначають і впливають на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуті методи оцінки конкурентоспроможності підприємства за окремими аспектами його діяльності – виробничим, інноваційним, маркетинговим, фінансовим тощо.
Diploma thesis deals with theoretical aspects and concepts of enterprise competitiveness. The analysis of the main factors determining and influencing the competitiveness of the enterprise is made. The methods of assessing the competitiveness of an enterprise on certain aspects of its activity - industrial, innovative, marketing, financial, etc. are considered. |
|
Date |
2019-04-22T07:40:07Z
2019-04-22T07:40:07Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9227
|
|
Language |
uk
|
|