Запис Детальніше

Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Одеського заводу шампанських вин)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Одеського заводу шампанських вин)
Managing the Competitiveness of the Enterprise (for example, the Odessa Champagne Wine Factory)
 
Creator Шеремета, С.В.
 
Subject конкурентоспроможність
продукція
конкуренти
постачальники
товари-замінники
споживачі
competitiveness
products
competitors
suppliers
substitute products
consumers
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти та поняття конкурентоспроможності підприємства. Зроблено аналіз основних факторів, що визначають і впливають на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуті методи оцінки конкурентоспроможності підприємства за окремими аспектами його діяльності – виробничим, інноваційним, маркетинговим, фінансовим тощо.
Diploma thesis deals with theoretical aspects and concepts of enterprise competitiveness. The analysis of the main factors determining and influencing the competitiveness of the enterprise is made. The methods of assessing the competitiveness of an enterprise on certain aspects of its activity - industrial, innovative, marketing, financial, etc. are considered.
 
Date 2019-04-22T07:40:07Z
2019-04-22T07:40:07Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9227
 
Language uk