Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організація навчання дорослих у Великій Британії на основі емпіричних моделей
 
Names Орос, Ільдіко Імріївна
Oros, Ildiko Imriivna
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто моделі навчання, що застосовуються в практиці додаткової освіти дорослих у Великій Британії - традиційно-дидактична модель навчання; проблемно-пошукова модель навчання; циклічна чотириступінчаста емпірична модель процесу навчання; модель рефлексивної думки й дії; андрагогічна модель навчального процесу англійського дослідника П. Джарвіса. Доведено, що в останні роки основну позицію в науковому обґрунтуванні додаткової освіти дорослих займають емпіричні теорії навчання, які центральним концептом своїх педагогічних систем вважають досвід учнів.
Genre Article
Topic організація навчання дорослих
Identifier Орос, І. Організація навчання дорослих у Великій Британії на основі емпіричних моделей [Текст] / І. Орос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 10 (84). – С. 303–312.