Запис Детальніше

Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29292/
 
Title Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
 
Creator Портницька, Н. Ф.
Тичина, І. М.
Лесик, С. М.
 
Subject BF Psychology
L Education (General)
LB Theory and practice of education
LC Special aspects of education
 
Description У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29292/1/%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%BA_%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Портницька, Н. Ф. and Тичина, І. М. and Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). pp. 13-16.