Запис Детальніше

Формування комунікативної стратегії підприємства відповідно до концепції життєвого циклу товару

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування комунікативної стратегії підприємства відповідно до концепції життєвого циклу товару
Formation of the communicative strategy of the enterprise in accordance with the concept of the product life cycle
 
Creator Іоргачева, О.І.
 
Subject комунікативна стратегія
ринок кабельно-провідникової продукції
стадія життєвого циклу товару
програма заходів
економіко-математична модель
communicative strategy
cable and wire products market
product life cycle stage
program of measures
economic and mathematical model
 
Description У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікація», визначено особливості та конкретизовано етапи формування комунікативної стратегії підприємства. Проаналізовано ринок кабельно-провідникової продукції України визначено основні його тенденції. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПАТ «Одескабель» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communication", identifies the features and specifies the stages of formation of the communicative strategy of the enterprise. The market of cable-conductor products of Ukraine is analyzed, its main tendencies are determined. The recommendations for forming the communicative strategy of PJSC "Odeskabel" on the basis of the concept of the product life cycle and recommendations on the implementation of the communicative strategy of the enterprise have been developed.
 
Date 2019-04-23T10:25:09Z
2019-04-23T10:25:09Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9239
 
Language uk