Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузі
Formation of the enterprise's marketing strategy on the basis of the industry evolution concept
 
Creator Клачкова, К.О.
 
Subject маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами
інформограма
marketing strategy
the concept of the industry's evolution
he market of trade in building materials
informogram
 
Description У роботі визначено сутність поняття маркетингова стратегія та розглянуті основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами України. Визначено маркетингову стратегію підприємства, розроблено маркетингові заходи з її реалізації з оцінкою їх ефективності.
The article defines the essence of the concept of marketing strategy and considers the main stages of formation of the enterprise's marketing strategy. The market of trade in building materials of Ukraine is analyzed. The marketing strategy of the company is defined; marketing measures are developed for its realization with the estimation of their efficiency.
 
Date 2019-04-24T08:37:10Z
2019-04-24T08:37:10Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
 
Language uk