Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг підприємства на ринку швейної продукції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг підприємства на ринку швейної продукції
Formation of competitive advantages of the enterprise in the market of sewing products
 
Creator Пєнова, А.І.
 
Subject конкурентні переваги
конкурентоспроможність підприємства
ресурсний підхід
конкуренція
ресурси
здібності
ключові компетенції
competitive advantages
competitiveness of the enterprise
resource approach
competition
resources
abilities
core competencies
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства на засадах ресурсного підходу. Проаналізовано сутність конкурентних переваг підприємства, їх різновиди та методи оцінки у рамках ресурсного підходу. Надано загальну оцінку діяльності підприємства та проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Визначено взаємозв’язки між ресурсами, здібностями, компетенціями та вимогами до продукції підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation of competitive advantages of the enterprise on the basis of the resource approach. The essence of competitive advantages of the enterprise, their types and methods of evaluation within the resource approach are analyzed. The general evaluation of the activity of the enterprise is given and an analysis of the internal and external environment is conducted. The relationship between resources, abilities, competencies and requirements to the products of the enterprise is determined.
 
Date 2019-04-24T10:44:32Z
2019-04-24T10:44:32Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9248
 
Language uk