Запис Детальніше

THE ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES WITHIN THE STUDENTS' WORK EXPERIENCE INTERNSHIP OF SPECIALTY "E-LEARNING MANAGEMENT IN THE INTERCULTURAL SPACE"

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES WITHIN THE STUDENTS' WORK EXPERIENCE INTERNSHIP OF SPECIALTY "E-LEARNING MANAGEMENT IN THE INTERCULTURAL SPACE"
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РАМКАХ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАННЯМ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ»
 
Creator Varchenko-Trotsenko, Liliia; Borys Grinchenko Kyiv University
Tiutiunnyk, Anastasiia; Borys Grinchenko Kyiv University
 
Subject Wiki-portal; wiki-technology; project activities; project method; е-learning management; students internship
Вікі-портал; wiki-технологія; проектна діяльність; метод проектів; управління електронним навчанням; практика студентів
 
Description Modern labor market demands new educational and innovative skills, ability to work with the large volumes of data, skills of cooperation, communication, ability to think critically, life and career skills from a new generation of students. The main function of modern education is the formation of these skills and a task of the institution of higher education (IHE) is the formation of the effective educational environment. In the information-oriented society, statements and informational process are becoming one of the most important components of human life and society that is caused by the growing processes of global informatization and computerization of various fields of activity of society and the person.  Already today, based on digital technologies, scientific and production technologies, business technologies, educational technologies, etc. are created, developed and improved. The article presents the features of the project method and project activities.  The emphasis is on wiki-technology, as one of the forms of innovative methodological learning technologies to support the educational process, which enables content to communicate in the web space, discuss significant issues, share the experience, collaborate, and use various educational Web resources.  In addition, the article states that students can be active participants in the project activity, determine its purpose, tasks and seek ways to solve them. For representation of results of the practice of students of specialty "E-learning management in the intercultural space", Borys Grinchenko Kyiv University has chosen a wiki-platform and has created a project to support the master's student internship "Teaching internship". DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.8189
Тенденційні зміни в суспільстві призводять до оновлення запитів роботодавців до нового покоління студентів.  Молодь має вміти швидко засвоювати інформацію та працювати з великим об'ємом даних,  мати навички  комунікації  та  співпраці, інноваційні, життєві та кар’єрні навички, а також вміти критично мислити. Головною функцією сучасної освіти є формування саме цих навичок, а завданням закладу вищої освіти (ЗВО) є формування ефективного навчального середовища.  В інформаційному суспільстві відомості та інформаційні процеси стають одними з найважливіших складових соціуму та життєдіяльності людини, що обумовлено зростаючими процесами глобальної інформатизації та комп'ютеризації різних сфер діяльності суспільства і людини. Вже сьогодні на базі цифрових технологій створюються, розвиваються та вдосконалюються наукові та виробничі технології, технології бізнесу, освітні технології тощо. У статті представлено особливості методу проектів та проектної діяльності. Акцентується  увага  на wiki-технології, як одній з форм інноваційних методичних технологій навчання для підтримки освітнього процесу, яка дозволяє змістовно спілкуватись у веб-просторі, обмінюватись досвідом, обговорювати важливі проблеми, співпрацювати та використовувати різноманітні освітні Веб-ресурси. Також в статті наголошується, що студенти можуть бути  активними  учасниками  проектної  діяльності,  визначати  його  мету, завдання  та  шукати шляхи для їхнього вирішення. Для представлення результатів практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» Київським університетом імені Бориса Грінченка було обрано платформу wiki та створено проект підтримки практики студентів магістратури «Педагогічна практика». DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.8189
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2019-04-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/2414-0325.2019.6.8189
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; No 6 (2019); 81-89
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; No 6 (2019); 81-89
2414-0325
 
Language eng
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/2414-0325.2019.6.8189/251
 
Rights Copyright (c) 2019 Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0