Запис Детальніше

Постнекласичний період методологічного виміру єдності нелінійного синтезу знань в аспекті розвитку теорій лідерства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Постнекласичний період методологічного виміру єдності нелінійного синтезу знань в аспекті розвитку теорій лідерства
Post-modern period of methodological parameters of unity of non-linear knowledge synthesis in the aspect of the development of leadership theories
 
Creator Семенова, Алла
 
Subject наукові спільноти
самоорганізація
педагогічна майстерність
викладач вищої школи
підвищення кваліфікації
науково-педагогічні кадри
self-organization of scientific communities
pedagogical skills of a teacher of higher education
advanced training of scientific and pedagogical staff
 
Description Розглянуто сутність постнекласичного періоду методологічного виміру єдності нелінійного синтезу знань в аспекті розвитку теорій лідерства. Схарактеризовано особливості нелінійних процесів самоорганізації. Розкрито генезу теорій лідерства у цілісному аспекті та з позицій нелінійного синтезу знань у постнекласичний період. Здійснено аналіз стану дослідження проблеми підготовки нової генерації науково-педагогічних та інженерно-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти новою постнекласичною методологічною освітньо-світоглядною парадигмою. Доведено важливість моделювання міждисциплінарної комунікації, філософської рефлексії та колективної експертизи на прикладі курсів підвищення педагогічної та управлінської кваліфікації науково-педагогічних кадрів.
The essence of the post-modern period of methodological parameters of the unity of non-linear synthesis of knowledge in the aspect of the development of leadership theories is considered. Characteristics of nonlinear processes of self-organization are characterized. The genesis of the theory of leadership in a holistic aspect and from the point of view of non-linear synthesis of knowledge in the post-modern period is revealed. The analysis of the research of the problem of preparation of a new generation of scientific pedagogical and engineering pedagogical cadres, the national elite, capable of mastering the new post-modern methodological educational-worldview paradigm is carried out. The importance of modeling interdisciplinary communication, philosophical reflection and collective expertise on the example of courses for improving pedagogical and managerial qualifications of scientific and pedagogical personnel is proved.
 
Date 2019-04-24T06:30:39Z
2019-04-24T06:30:39Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Семенова А. Постнекласичний період методологічного виміру єдності нелінійного синтезу знань в аспекті розвитку теорій лідерства / А. Семенова // Лідер. Еліта. Суспільство = Leader. Elite. Society. – 2018. – № 1. – С. 100-113.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40852
10.20998/2616-3241.2018.1.10
orcid.org/0000-0001-8077-3385
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"