Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення
Audit of marketing: essence, basic stages and spheres of realization |
|
Creator |
Млинко, І. Б.
|
|
Subject |
підприємство
аудит маркетингу аудитор enterprise audit of marketing public accountant |
|
Description |
Розглянуто основні підходи до визначення терміну “маркетинговий аудит”. Систематизовано об’єкти дослідження маркетингового аудиту на підприємстві. Визначено варіанти проведення маркетингового аудиту. Запропоновано послідовність етапів проведення внутрішнього аудиту маркетингу на підприємстві. In the article the basic going is considered near determination “marketing audit”. The objects marketing audit are systematized on an enterprise. The variants of realization of marketing audit are certain. The sequence of the stages of realization of internal audit of marketing is offered on an enterprise.
|
|
Date |
2012-08-23T11:27:11Z
2012-08-23T11:27:11Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Млинко І. Б. Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217–224. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13862 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|