Запис Детальніше

Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення
Audit of marketing: essence, basic stages and spheres of realization
 
Creator Млинко, І. Б.
 
Subject підприємство
аудит маркетингу
аудитор
enterprise
audit of marketing
public accountant
 
Description Розглянуто основні підходи до визначення терміну “маркетинговий аудит”. Систематизовано об’єкти дослідження маркетингового аудиту на підприємстві. Визначено варіанти проведення маркетингового аудиту. Запропоновано послідовність етапів проведення внутрішнього аудиту маркетингу на підприємстві. In the article the basic going is considered near determination “marketing audit”. The objects marketing audit are systematized on an enterprise. The variants of realization of marketing audit are certain. The sequence of the stages of realization of internal audit of marketing is offered on an enterprise.
 
Date 2012-08-23T11:27:11Z
2012-08-23T11:27:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Млинко І. Б. Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217–224. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13862
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки