Інтеграційні процеси у закладах загальної середньої освіти: педагогічне і соціальне партнерство
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715819/
|
|
Title |
Інтеграційні процеси у закладах загальної середньої освіти: педагогічне і соціальне партнерство
Integration processes in institutions of general secondary education: pedagogical and social partnership |
|
Creator |
Косянчук, Сергій Володимирович
|
|
Subject |
314/316 Society
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Партнерство у шкільній практиці – це, передусім, обґрунтована система алгоритмізованих взаємодій при дотриманні принципів рівності і добровільності, спрямованих на результат – розвиток учасників освітнього процесу. У процесі реалізації соціально спрямованих (соціономічна основа) педагогічних технологій в умовах профільного навчання застосовувані вчителем методи і прийоми мають сприяти розвиткові критичного мислення учня, вмінь узагальнювати здобуті знання й усвідомлено використовувати їх у задоволенні своїх потреб та інтересів.
Partnership in school practice is, above all, a sound system of algorithmic interactions while respecting the principles of equality and voluntariness, aimed at the result - the development of participants in the educational process. In the process of implementation of socially oriented (socionomical basis) pedagogical technologies in the context of profile education, the methods and techniques used by teachers should contribute to the development of critical thinking of students, the ability to generalize their knowledge and consciously use their in meeting needs and interests. |
|
Publisher |
Посвіт
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715819/1/KSV_Uzh2019-04.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2019) Integration processes in institutions of general secondary education: pedagogical and social partnership In: Матеріали VI-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи»: Інтердисциплінарні виміри (26 квіт. 2019 р.) Посвіт, м. Конін, Польща – м. Ужгород, Україна – м. Херсон, Україна – м. Кривий Ріг, Україна, pp. 79-81. ISBN 978-617-7235-50-6 |
|