Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27250/
|
|
Title |
Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів
Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів |
|
Creator |
Мухіна, Людмила Миколаївна
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів. Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену. Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження. У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів. Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену. Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження. У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів. Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену. Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27250/1/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9C.pdf
Мухіна, Людмила Миколаївна (2019) Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|