Запис Детальніше

Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27250/
 
Title Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів
Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів
Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів
 
Creator Мухіна, Людмила Миколаївна
 
Subject Спецради Університету
 
Description У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів.
Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену.
Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження.
У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів.
Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену.
Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження.
У дисертації систематизовано та узагальнено сучасні підходи до визначення поняття конфліктологічної компетентності учителя, здійснено теоретичне обґрунтування структури, функцій, критеріїв та показників вказаного феномену та розроблено модель конфліктологічної компетентності майбутнього учителя. У роботі цілісно проаналізовано специфіку конфліктів в освітньому середовищі. Встановлено, що розвиток конфліктологічної компетентності майбутнього учителя пов’язаний з емоційним інтелектом та асертивної поведінкою особистості. Визначено психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів.
Емпірично досліджено психологічні особливості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів та визначено ступінь сформованості показників досліджуваного феномену.
Розроблено концептуальну модель та програму розвитку конфліктологічної компетентності студентів, наведено дані щодо ефективності її впровадження.
 
Date 2019
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27250/1/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9C.pdf
Мухіна, Людмила Миколаївна (2019) Автореферат - Психологічні особливості розвитку конфліктологічної компетентності майбутніх учителів Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.