Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27247/
https://www.wszia.opole.pl/oferta-edukacyjna/pedagogika/ebooki/ 978 – 83 – 946765 – 5 – 1 |
|
Title |
Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions
Формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів як основа реалізації сучасної стратегії діяльності закладів вищої освіти Формирование исследовательских умений будущих дошкольных педагогов как основа реализации современной стратегии деятельности высших учебных заведений |
|
Creator |
Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна Волинець, Катерина Іванівна |
|
Subject |
Видані за кордоном (окрім країн СНД)
Видані міжнародними видавництвами (за класифікацією SENSE) |
|
Description |
The article covers issues of formation of research skills of future preschool teachers as the basis for the implementation of a new strategy of higher education institutions' activity. The state of the problem under study in the pedagogical theory and practice is analyzed. The content of the basic concepts of research is specified. The conditions of the effective formation of research skills in future preschool teachers are determined. The method of pedagogical experiment of formation of research skills of future preschool teachers in institutions of higher education is described.
У статті висвітлюються питання формування дослідницьких умінь педагогів дошкільної освіти у фаховій підготовці як один із напрямів нової стратегії закладів вищої освіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці. Уточнено зміст базових понять дослідження. Визначені умови ефективності формування дослідницьких умінь у майбутніх дошкільних педагогів. Описана методика педагогічного експерименту формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів у фаховій підготовці у закладах вищої освіти. В статье освещаются вопросы формирования исследовательских умений педагогов дошкольного образования в профессиональной подготовке как одно из направлений новой стратегии высших учебных заведений. Проанализировано состояние исследуемой проблемы в педагогической теории и практике. Уточнено содержание базовых понятий исследования. Определены условия эффективности формирования исследовательских умений у будущих дошкольных педагогов. Описана методика педагогического эксперимента формирования исследовательских умений будущих дошкольных педагогов в профессиональной подготовке в учреждениях высшего образования. |
|
Publisher |
Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
|
|
Date |
2019-04
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27247/1/Y_%20Volynets_N_Stadnik_E_Volynets_MTE_PI.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна та Волинець, Катерина Іванівна (2019) Формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів як основа реалізації сучасної стратегії діяльності закладів вищої освіти Колективна (три і більше авторів). Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, Polska, Opole. |
|