Запис Детальніше

Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27247/
https://www.wszia.opole.pl/oferta-edukacyjna/pedagogika/ebooki/
978 – 83 – 946765 – 5 – 1
 
Title Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions
Формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів
як основа реалізації сучасної стратегії діяльності закладів вищої освіти
Формирование исследовательских умений будущих дошкольных педагогов как основа реализации современной стратегии деятельности высших учебных заведений
 
Creator Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна
Волинець, Катерина Іванівна
 
Subject Видані за кордоном (окрім країн СНД)
Видані міжнародними видавництвами (за класифікацією SENSE)
 
Description The article covers issues of formation of research skills of future preschool teachers as the basis for the implementation of a new strategy of higher education institutions' activity. The state of the problem under study in the pedagogical theory and practice is analyzed. The content of the basic concepts of research is specified. The conditions of the effective formation of research skills in future preschool teachers are determined. The method of pedagogical experiment of formation of research skills of future preschool teachers in institutions of higher education is described.
У статті висвітлюються питання формування дослідницьких умінь педагогів дошкільної освіти у фаховій підготовці як один із напрямів нової стратегії закладів вищої освіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці. Уточнено зміст базових понять дослідження. Визначені умови ефективності формування дослідницьких умінь у майбутніх дошкільних педагогів. Описана методика педагогічного експерименту формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів у фаховій підготовці у закладах вищої освіти.
В статье освещаются вопросы формирования исследовательских умений педагогов дошкольного образования в профессиональной подготовке как одно из направлений новой стратегии высших учебных заведений.
Проанализировано состояние исследуемой проблемы в педагогической теории и практике. Уточнено содержание базовых понятий исследования. Определены условия эффективности формирования исследовательских умений у будущих дошкольных педагогов. Описана методика педагогического эксперимента формирования исследовательских умений будущих дошкольных педагогов в профессиональной подготовке в учреждениях высшего образования.
 
Publisher Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
 
Date 2019-04
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27247/1/Y_%20Volynets_N_Stadnik_E_Volynets_MTE_PI.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна та Волинець, Катерина Іванівна (2019) Формування дослідницьких умінь майбутніх дошкільних педагогів як основа реалізації сучасної стратегії діяльності закладів вищої освіти Колективна (три і більше авторів). Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, Polska, Opole.