Автореферат - Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27256/
|
|
Title |
Автореферат - Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення
Автореферат - Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення Автореферат - Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення |
|
Creator |
Ніщенко, Мар"яна Едуардівна
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
У дисертації розроблено методику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. У дослідженні проаналізовано стан розробленості проблеми в лінгвістичній, психолінгвістичній, соціолінгвістичній, педагогічний, філософській, методичній літературі й вивчено практику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. Окреслено сутність соціокультурної компетентності та значення її для розвитку й життєдіяльності учнів, розроблено критерії й показники сформованості соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення синтаксису простого речення на уроках української мови, систему завдань і вправ з теми. Експериментальна перевірка засвідчила ефективність авторської методики. Високого і середнього рівня досягли 73 % учнів. У дисертації розроблено методику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. У дослідженні проаналізовано стан розробленості проблеми в лінгвістичній, психолінгвістичній, соціолінгвістичній, педагогічний, філософській, методичній літературі й вивчено практику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. Окреслено сутність соціокультурної компетентності та значення її для розвитку й життєдіяльності учнів, розроблено критерії й показники сформованості соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення синтаксису простого речення на уроках української мови, систему завдань і вправ з теми. Експериментальна перевірка засвідчила ефективність авторської методики. Високого і середнього рівня досягли 73 % учнів. У дисертації розроблено методику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. У дослідженні проаналізовано стан розробленості проблеми в лінгвістичній, психолінгвістичній, соціолінгвістичній, педагогічний, філософській, методичній літературі й вивчено практику формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення. Окреслено сутність соціокультурної компетентності та значення її для розвитку й життєдіяльності учнів, розроблено критерії й показники сформованості соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення синтаксису простого речення на уроках української мови, систему завдань і вправ з теми. Експериментальна перевірка засвідчила ефективність авторської методики. Високого і середнього рівня досягли 73 % учнів. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27256/1/%D0%9D%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Ніщенко, Мар"яна Едуардівна (2019) Автореферат - Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на матеріалах синтаксису простого речення Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|