Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України
Marketing policy of services promotion in the hotel business of Ukraine |
|
Creator |
Михайлюк, О.Л.
Mykhailiuk, O |
|
Subject |
готельний бізнес
маркетинг послуги політика просування екологічний ризик політика лояльності інноваційні технології hotel business marketing services promotion policy environmental risk loyalty policy innovative technologies |
|
Description |
У статті досліджено світовий досвід у сфері просування готельного продукту. Проаналізовано готельну діяльність та динаміку надання готельних послуг в Україні. Узагальнено досвід національних та міжнародних готельних мереж у політиці просування, створенні нових готельних мереж та особливих готелів. Запропоновано впровадження кращого національного досвіду у політиці просування. Ця сфера економічної діяльності є перспективною для капіталовкладень, оскільки розвивається достатньо швидкими темпами, зумовлює високий рівень зайнятості у відповідних регіонах, створює матеріальну базу для розвитку туризму. Існує безліч маркетингових інструментів для підвищення конкурентоспроможності готельного бізнесу. Серед них: впровадження нових інформаційних технологій, нейромаркетингу, нових видів реклами, акційна політика, політика лояльності та інші. У сучасному світі готельна індустрія є сферою діяльності з постійно зростаючим рівнем конкуренції на ринку готельних послу, тому конкуренція є одним із стимулів для покращення роботи готелю та впровадження ним політики просування. Основними завданнями у сфері готельного бізнесу стають: створення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності, формування стабільної клієнтури через уміння знайти свого клієнта, пошук і створення нових шляхів розвитку, постійне оновлення власної політики просування з врахуванням динамічного ринку готельних послуг. В останні роки підприємства готельного господарства розвиваються в негативних умовах, зокрема, нестабільної економіко-політичної ситуації країни, що призводить до зниження туристичної та бізнес- активності, дефіциту фінансування, відсутності привабливих для будівництва готельних комплексів земельних ділянок, тривалої окупності таких проектів. The world experience in the hotel product promotion sphere is investigated. The hotel activity and hotel services provision dynamics in Ukraine are analyzed. The experience of national and international hotel chains in promotion policy, and also a new hotel chains and special hotels creation is summarized. The inculcation of better national experience in promotion policy is proposed. This branch of economic activity is a promising sphere for investment, as it is quite rapidly developing, increases the employment level in certain regions, creates the material basis for tourism development. There are many marketing tools for the hotel business competitiveness increasing. Among them: the inculcation of new information technologies, neuromarketing, the new advertising forms, promotional politics, loyalty politics and others. The hotel industry today is an industry with a growing level of competition in the hotel services market, and it is competition that is one of the incentives for improving the operation of the hotel and introducing its promotion policy. The main tasks in the hotel business sphere are: competitive advantages creating and competitiveness increasing a stable clientele forming through the ability to find your client, new development ways finding and creating, constantly updating your own promotion policies taking into account the hotel services dynamic market. In recent years, the hotel industry has been developing in negative conditions, in particular, the unstable economic and political situation in the country, which leads to a decrease in tourism and business activity, lack of funding, the lack of attractive land plots for hotel complexes construction, and long-term payback of such projects. |
|
Date |
2019-05-04T21:50:14Z
2019-05-04T21:50:14Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України / Н. І. Хумарова, О. Л. Михайлюк // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 53–61. – ISSN 2313-4569.
2313-4569 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9283 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|