Запис Детальніше

Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі
The relevance of social network tools using in educational process
 
Creator Збрицька, Т.П.
Табанова, А.І.
Zbritska, T.
Tabanova, A.
 
Subject освітній процес
ІТ-технології
соціальні мережі
студенти та викладачі
інформаційно- комунікативні технології
дистанційно-інтерактивне навчання
educational process
IT-technologies
social networks
students and professors
information and communication technologies
remote-interactive learning
 
Description У статті розглянуто характерні особливості соціальних мереж. Проаналізовано існуючі соціальні
мережі та їх можливості (основні переваги та проблеми) з точки зору використання в освітньому процесі.
Мета статті – дослідити можливість та готовність викладачів і студентів до використання соціальних
мереж в освітньому процесі задля забезпечення більш ефективної спільної роботи в інтерактивному режимі.
Проаналізовано можливості та готовність студентів і викладачів Одеського національного економічного
університету (ОНЕУ) до залучення соціальних мереж в освітній процес. Наведено SWOT-аналіз стосовно
залучення соціальних мереж в освітній процес ОНЕУ. Зазначено користь і обмеження ІТ-технологій у
навчальному процесі для студента та викладача. Запропоновано інструменти застосування соціальних мереж
та приклади використання в навчальному процесі певних соціальних мереж. Важливим стримуючим чинником
впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес є неготовність цього процесу до залучення
сучасних засобів навчання, адже в рамках дослідження автори дійшли висновку, що спостерігається
відсутність науково обґрунтованих методичних рекомендацій, норм витрат часу та оплати праці викладача.
Перераховані проблеми можуть бути вирішені шляхом створення умов для підвищення кваліфікації викладачів
у галузі інформаційно-комунікативних технологій, а саме: розробкою ефективних методик застосування та
оцінки використання соціальних мереж в освітньому просторі університету та здійсненням матеріального і
морального заохочення викладачів, які активно використовують нові технології. Соціальні мережі не є
основним засобом навчання, однак їх можливості у вирішенні освітніх завдань наразі недооцінюються
професійним співтовариством.
 
Date The article considers the characteristic properties of social networks. The existing of social networks and
their possibilities (main advantages and problems) in terms of using in the educational process are analyzed.
The purpose of article is to investigate the teachers and students possibility and readiness to using of social networks in
educational process to ensure more effective collaboration in the interactive mode. The possibilities and readiness of
students and teachers of Odessa National Economic University (ONEU) to use social networks in the educational
process are analyzed. The SWOT-analysis on social networks attraction in the ONEU educational process is given.
The advantages and limitations of IT-technologies in the educational process for students and teacher are considered.
The tools of social networks application and examples of their using in educational process are offered. An important
factor, which encumbering of social networking tools implementation in educational process are the unavailability of
this process to attract modern teaching aids, because in the study, the authors concluded that there is a lack of
scientifically grounded guidelines, time-consuming norms and teacher’s remuneration. These problems can be solved
by conditions creating for advanced of teachers training in the information and communication technologies sphere,
namely: the material and moral teachers incentives, who are actively using a new technologies and developing of
effective methods for social networks applying in the university educational space. Social networks are not main
means of learning, but their opportunities to educational problems solving is underestimated by the professional
community today.
2019-05-05T20:53:40Z
2019-05-05T20:53:40Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі / Т. П. Збрицька, А. І. Табанова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 117‒130. – ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9291
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет