Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі
The relevance of social network tools using in educational process |
|
Creator |
Збрицька, Т.П.
Табанова, А.І. Zbritska, T. Tabanova, A. |
|
Subject |
освітній процес
ІТ-технології соціальні мережі студенти та викладачі інформаційно- комунікативні технології дистанційно-інтерактивне навчання educational process IT-technologies social networks students and professors information and communication technologies remote-interactive learning |
|
Description |
У статті розглянуто характерні особливості соціальних мереж. Проаналізовано існуючі соціальні мережі та їх можливості (основні переваги та проблеми) з точки зору використання в освітньому процесі. Мета статті – дослідити можливість та готовність викладачів і студентів до використання соціальних мереж в освітньому процесі задля забезпечення більш ефективної спільної роботи в інтерактивному режимі. Проаналізовано можливості та готовність студентів і викладачів Одеського національного економічного університету (ОНЕУ) до залучення соціальних мереж в освітній процес. Наведено SWOT-аналіз стосовно залучення соціальних мереж в освітній процес ОНЕУ. Зазначено користь і обмеження ІТ-технологій у навчальному процесі для студента та викладача. Запропоновано інструменти застосування соціальних мереж та приклади використання в навчальному процесі певних соціальних мереж. Важливим стримуючим чинником впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес є неготовність цього процесу до залучення сучасних засобів навчання, адже в рамках дослідження автори дійшли висновку, що спостерігається відсутність науково обґрунтованих методичних рекомендацій, норм витрат часу та оплати праці викладача. Перераховані проблеми можуть бути вирішені шляхом створення умов для підвищення кваліфікації викладачів у галузі інформаційно-комунікативних технологій, а саме: розробкою ефективних методик застосування та оцінки використання соціальних мереж в освітньому просторі університету та здійсненням матеріального і морального заохочення викладачів, які активно використовують нові технології. Соціальні мережі не є основним засобом навчання, однак їх можливості у вирішенні освітніх завдань наразі недооцінюються професійним співтовариством. |
|
Date |
The article considers the characteristic properties of social networks. The existing of social networks and their possibilities (main advantages and problems) in terms of using in the educational process are analyzed. The purpose of article is to investigate the teachers and students possibility and readiness to using of social networks in educational process to ensure more effective collaboration in the interactive mode. The possibilities and readiness of students and teachers of Odessa National Economic University (ONEU) to use social networks in the educational process are analyzed. The SWOT-analysis on social networks attraction in the ONEU educational process is given. The advantages and limitations of IT-technologies in the educational process for students and teacher are considered. The tools of social networks application and examples of their using in educational process are offered. An important factor, which encumbering of social networking tools implementation in educational process are the unavailability of this process to attract modern teaching aids, because in the study, the authors concluded that there is a lack of scientifically grounded guidelines, time-consuming norms and teacher’s remuneration. These problems can be solved by conditions creating for advanced of teachers training in the information and communication technologies sphere, namely: the material and moral teachers incentives, who are actively using a new technologies and developing of effective methods for social networks applying in the university educational space. Social networks are not main means of learning, but their opportunities to educational problems solving is underestimated by the professional community today. 2019-05-05T20:53:40Z 2019-05-05T20:53:40Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Актуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі / Т. П. Збрицька, А. І. Табанова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 117‒130. – ISSN 2313-4569.
2313-4569 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9291 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|