Запис Детальніше

Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29347/
 
Title Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст
 
Creator Дубасенюк, О. А.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.
 
Publisher Вид-во Черкас. нац. ун-т
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29347/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%B5%D0%BB_%D0%B1i%D0%B1-%D0%BA%D0%B06.05.pdf
Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). pp. 65-73. ISSN 2079-2573