Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29347/
|
|
Title |
Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст
|
|
Creator |
Дубасенюк, О. А.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.
|
|
Publisher |
Вид-во Черкас. нац. ун-т
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29347/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%B5%D0%BB_%D0%B1i%D0%B1-%D0%BA%D0%B06.05.pdf
Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). pp. 65-73. ISSN 2079-2573 |
|