Запис Детальніше

Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713102/
 
Title Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера
Projection of a child's developmental challenges to the levels of the Williams and Shellenberger's pyramid of learning
 
Creator Компанець, Н.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Висвітлено необхідність психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами з нерізко вираженими проблемами розвитку, у яких немає медичного або психолого-педагогічного діагнозу. Встановлено, що проекція таких проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера допомагає виявити проблему дитини, розробити для неї особливий режим навчання та виховання, привернути увагу психологів і педагогів на необхідність створення індивідуальної програми корекції та диференційованих вимог до дитини в умовах інклюзивної форми навчання.
The article highlights the need for psychological and pedagogical assistance to children with special educational needs with mild development problems, who do not have a medical or psychological and pedagogical diagnosis. The projection of such child development problems to the levels of the Williams and Shelenberger education pyramid helps to detect the child’s problem, develop a special training and education mode for it, and draw the attention of psychologists and educators to the need to create an individual correction program and differentiated requirements for the child under conditions of spontaneous inclusion.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713102/1/Kompanets_2017_1.pdf
- Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662 <http://orcid.org/0000-0003-1721-3662>) (2017) Projection of a child's developmental challenges to the levels of the Williams and Shellenberger's pyramid of learning Особлива дитина: навчання і виховання, 1. pp. 60-69. ISSN 2312-2781