Запис Детальніше

Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності
Digital transformation of marketing banking innovations in the conditions of financial instability
 
Creator Піддубна, В.Г.
Piddubna, V.
 
Subject маркетинг у банківській сфері
інновації
хмарні технології
Big Data
автоматизація
marketing in banking sector
innovation
cloud technology
Big Data
automation
 
Description У статті сформульовано напрямки використання спеціальних маркетингових інструментів для забезпечення фінансової стабільності банківського бізнесу та орієнтації інноваційної діяльності банків не тільки на їх можливості, але й на потреби ринку. Показано, що фінансова нестабільність на сучасному ринку визначає необхідність формування спеціальних маркетингових інструментів впровадження інновацій.
Розроблено варіанти об’єднання компонентів цифрового і традиційного маркетингу, які варіюватимуться
залежно від прийнятої бізнес-моделі і стану продуктового та цінового сегментів ринку. Досліджено етапи розвитку цифрового маркетингу банківських інновацій в Україні. Уточнена інноваційна спрямованість методів і форм організації різних видів управлінської діяльності в банківському маркетингу. Узагальнено основні компоненти цифрової екосистеми: соціальні, мобільні, аналітичні і хмарні технології. Показано, що за останні
чотири роки українські банки зосередилися на тому, як привести деякі з цих компонентів і принципів в основну бізнес-обробку. Проаналізована робота маркетингу цифрових технологій в банківському секторі. Обґрунтовано доступні застосування хмарних технологій, які маркетологи мають у своєму розпорядженні для управління взаємовідносинами, відстеження інформації про потенційних клієнтів, тестування нових каналів і
визначення ефективності маркетингової стратегії. Запропоновано напрями впровадження банківських
інновацій в умовах фінансової нестабільності, підвищення здатності банків до ефективного використання
інформаційних ресурсів, протистояння дії негативних зовнішніх та внутрішніх чинників, мінімізації ризиків,
збереження максимальної прибутковості, розвитку нових банківських технологій і продуктів, збереження
своїх конкурентних позицій на ринку та довірі клієнтів. Показано, що перспективою для подальшого
дослідження Big Data і хмарних сервісів є розробка системних підходів у забезпеченні хмарних провайдерів
зручним механізмом знеособлення даних і підвищення безпеки обслуговування.
The directions of special marketing tools using for ensure the banking business financial stability and the
banks innovative activities orient not only to their opportunities, but also on the market needs, are formulated in the
article. It is shown that the financial instability in the modern market determines the need of special marketing tools
formation for innovations introducing. The options for digital and traditional marketing components combining, which
will vary depending on the adopted business model and the state of the market product and price segments are
developed. The stages of digital marketing of banking innovations development in Ukraine are investigated.
An innovative orientation of the methods and forms of different types of management activities organization in bank
marketing are clarified. The main components of digital ecosystem are summarized: social, mobile, analytical and
cloud technologies. The research shows that over the past four years, Ukrainian banks have focused on how to bring
some of these components and principles into basic business processing. The work of digital technologies marketing in
banking sector is analyzed. The available applications of cloud technologies, which marketers have at their disposal for
relationships managing, the information about potential customers tracking, a new channels testing and the marketing
strategy effectiveness determining are substantiated. The directions of banking innovations introducing in the
conditions of financial instability, the banks’ ability increasing to information resources effectively use, negative
external and internal factors resisting, risks minimizing, maximum profitability maintaining, new banking technologies
and products developing, competitive positions in the market and customer confidence maintaining, are proposed.
The prospect for further research of Big Data and cloud services is the system approaches development in providing of
cloud providers a convenient mechanism for data depersonalization and service security improving, is shown.
 
Date 2019-05-05T22:04:21Z
2019-05-05T22:04:21Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності / В. Г. Піддубна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 209-221. – ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9299
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет