Запис Детальніше

Використання професійно-орієнтованих завдань для мотивації студентів до вивчення іноземної мови

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання професійно-орієнтованих завдань для мотивації студентів до вивчення іноземної мови
Use of professionally-oriented tasks for motivating students to study foreign language
 
Creator Заволока, С.І.
Zavoloka, S.
 
Subject професійно-орієнтоване навчання
профільний напрям
джерела інформації
іноземна мова
професійне спілкування
мотивація
professionally-oriented education
specialized direction
information sources
foreign language
professional communication
motivation
 
Description У статті розглядається питання важливості іноземної мови для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця. Проведений аналіз науково-методичних джерел показав, що термін «професійно-орієнтоване навчання» вживається для позначення процесу викладання іноземної мови в немовному вузі, орієнтованого на читання літератури за фахом, вивчення професійної лексики і термінології, а останнім часом і на спілкування у сфері професійної діяльності. Професійно-орієнтоване навчання іноземній мові на немовних факультетах вузів не зводиться тільки до вивчення «мови для спеціальних цілей». Існують деякі особливості, характерні для специфічного контексту використання мови, з якими студенти, ймовірно, зустрінуться в реальних ситуаціях спілкування. Разом з тим, необхідно враховувати, що знання професійної лексики і граматики не можуть компенсувати відсутність знань і вмінь, що дозволяють його здійснити, тобто не існує цілісного формування комунікативної компетенції. Сутність професійно-орієнтованого навчання іноземній мові полягає в його інтеграції із спеціальними дисциплінами з метою отримання додаткових професійних знань і формування професійно важливих якостей особистості. Іноземна мова в даному випадку виступає засобом підвищення професійної компетентності та особисто-професійного розвитку студентів та є необхідною умовою успішної професійної діяльності фахівця - випускника сучасної вищої школи, здатного здійснювати ділові контакти з іншомовними партнерами. Викладені шляхи підвищення зацікавленості та мотивації у студентів немовних вищих закладів освіти при вивченні іноземної мови.
The article deals with the issue of the importance of a foreign language for the training of a modern specialist. The analysis of scientific and methodical sources showed that the term “professionally-oriented education” is used to denote the process of teaching a foreign language in a non-linguistic university, oriented to reading specialized literature, studying professional vocabulary and terminology, and to communicate in the field of professional activities. Professionally-oriented foreign language teaching in non-linguistic faculties of universities is not limited only to the study of the “language for specific purposes”. There are some features peculiar to the specific context of language use that students are likely to encounter in real-life communication situations. At the same time, it is necessary to take into account that the knowledge of professional vocabulary and grammar cannot compensate for the lack of knowledge and skills allowing it to be implemented, that is, there is no integral formation of communicative competence. The essence of professionally-oriented education of a foreign language is its integration with special disciplines in order to obtain additional professional knowledge and the formation of professionally important personal qualities. In this case, a foreign language is a means of improving professional competence and personal and professional development of students and is a prerequisite for successful professional activity of a specialist - a graduate of a modern higher school who is able to carry out business contacts with foreign-language partners. The ways of increasing the interest and motivation of students of non-linguistic higher educational institutions when learning a foreign language are outlined.
 
Date 2019-05-06T10:13:24Z
2019-05-06T10:13:24Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Заволока С. І. Використання професійно-орієнтованих завдань для мотивації студентів до вивчення іноземної мови / С. І. Заволока // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 10. – Т. 1. – С. 186-189.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9300
 
Language uk