Особливості освітньої роботи у спеціальній школі незалежної України (1991-2000)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715862/
|
|
Title |
Особливості освітньої роботи у спеціальній школі незалежної України (1991-2000)
Features of educational work in a special school of independent Ukraine (1991-2000) |
|
Creator |
Шевченко, Світлана Миколаївна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті встановлено, що варіативний складник передбачав години, які можна використати додатково на вивчення предметів / освітніх галузей інваріантного складника, індивідуальні консультації та групові заняття з учнями. Отже, варіативність змісту початкової освіти щодо дітей зі зниженим слухом реалізовувався і через запровадження в навчальних програмах 20% резервного часу, що створював простір для задоволення освітніх потреб учнів, вирівнювання їхніх досягнень, розвитку наскрізних умінь тощо. Доведено, що у спеціальній школі залежно від її виду проводилася різнопредметна корекційно-розвиткова робота слухового, зорового, дотикового сприймання, комунікативної діяльності з метою корекції первинних і вторинних відхилень учнів.
The article establishes that the variable component included hours which could be used additionally for the study of subjects / educational branches of the invariant component, individual consultations and group lessons with pupils. Consequently, the variation in the content of primary education for hearing impaired children was also realized through the introduction of 20% of reserve time in curricula, which created a space for meeting the educational needs of pupils, equalizing their achievements, developing cross-cutting skills, etc. It is proved that in a special school, depending on its type, a multipurpose correction-development work of auditory, visual, tactile perception, communicative activity was conducted for the purpose of correction of primary and secondary deviations of pupils. |
|
Publisher |
Громадська організація «Європейська наукова платформа»
NGO «European Scientific Platform» |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715862/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20-%20%D0%A2%D0%BE%D0%BC%204%20%282%29%20%282%29-60-66%20%282%29%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C..pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (2019) Features of educational work in a special school of independent Ukraine (1991-2000) In: With materials of the international scientific-practical conference «Problems and achievements of modern science» may 6, 2019 NGO «European Scientific Platform», м. Корк, Ірландія, pp. 59-65. ISBN 978-617-7171-80-4 |
|