Запис Детальніше

Дидактична концепція змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715868/
 
Title Дидактична концепція змісту освіти
Didactic concept of educational content
Дидактическая концепция содержания образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В ході розбудови національної системи освіти найбільш гострі суперечки виникають відносно змісту освіти. Що саме слід розуміти сьогодні під освітою? Який зміст вона має включати? Які принципи відбору змісту? В чому особливість особістістно-орієнтованого змісту освіти? Чи повинен існувати єдиний освітній стандарт і яке його співвідношення з варіативним і творчим характером навчання? Дидактичне і практичне значення розв’язання цих питань величезне.
During the development of the national education system, the most acute disputes arise with respect to the content of education. What exactly should be understood today in education? What content should it include? What are the principles of content selection? What is the peculiarity of peculiarity-oriented content of education? Should there be a single educational standard and what is its relationship with the varied and creative nature of learning? Didactic and practical significance of solving these issues is enormous.
В ходе развития национальной системы образования наиболее острые споры возникают относительно содержания образования. Что именно следует понимать сегодня под образованием? Какой смысл оно должно включать? Какие принципы отбора содержания? В чем особенность личностно-ориентированного содержания образования? Должен существовать единый образовательный стандарт и каково его соотношение с вариативным и творческим характером обучения? Дидактическое и практическое значение решения этих вопросов огромное.
 
Publisher НТУ "ХПІ"
 
Date 2002
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715868/1/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%202002.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (2002) Didactic concept of educational content Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти, 1. pp. 64-67. ISSN ISBN 966-593-257-8