Запис Детальніше

Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму
Research the voltage mode of system DC traction power supply
 
Creator Сиченко, Віктор Григорович
Косарєв, Є. М.
Губський, П. В.
Замаруєв, Володимир Васильович
Івахно, Володимир Вікторович
Стисло, Богдан Олександрович
 
Subject система тягового електропостачання
струм постійний
режим напруги
розподілена система живлення
накопичувач електричної енергії
traction power supply system
voltage mode
distributed power supply system
electricity storage
 
Description Режим напруги в тяговій мережі залежить від багатьох факторів та визначає експлуатаційні характеристики електрифікованої ділянки. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що рівні напруги, як на шинах тягових підстанцій, так і на струмоприймачах електровозів, коливаються в значних межах і перевищують нормовані показники, встановлені для швидкісного руху. Для підвищення енергетичної ефективності функціонування системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі та зменшення коливань напруги авторами запропоновано застосування у розподіленій системі живлення тягової мережі батарейних систем накопичення електричної енергії, побудованих на сучасних літієвих батареях.
The voltage mode of traction network depends on many factors and determines the operating characteristics of electrified section. Experimental studies have established that the voltage levels as on buses of traction
substations, and on the current collectors of electric locomotives, vary considerably and exceed the normalized indicators established for high-speed traffic. To improve the energy efficiency of the system, the traction power direct current at high-speed motion and reduce the voltage fluctuations, the authors propose the use in a distributed power supply system traction network battery systems store electrical energy built on the modern lithium batteries.
 
Date 2019-05-10T11:17:32Z
2019-05-10T11:17:32Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму / В. Г. Сиченко [та ін.] // Електрифікація транспорту. – 2016. – № 11. – С. 61-70.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41041
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна