Запис Детальніше

Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності
Factors that influence the effectiveness models of creative subjects reasons
 
Creator Чушак-Голобородько, А. М.
 
Subject фактори
моделі мотивування суб’єктів
креативна діяльність
factors
models of creative subjects reasons
 
Description У статті розкрито сутність факторів, які впливають на ефективність мотивування креативної діяльності. На основі застосування методу експертних оцінок встановлено порівняльну значущість факторів і взаємозв’язки між ними. Це стало підставою для побудови класифікації факторів.The article reveals the essence of the factors that influence the effectiveness of creative motivation. On the basis of the method of expert estimations is set relative importance of factors and relationships between them. This became the basis for building classification factors.
 
Date 2012-08-27T07:02:26Z
2012-08-27T07:02:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чушак-Голобородько А. М. Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473–477. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13915
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки