Використання елементів проблемного навчання під час вивчення електротехніки
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання елементів проблемного навчання під час вивчення електротехніки
Use of problem-based learning while studying electrical engineering |
|
Creator |
Гамола, О. Є.
Коруд, В. І. Рендзіняк, С. Й. Hamola, O. Korud, V. Rendzinyak, S. |
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
проблемне навчання
освіта дидактика аварійний режим неробочий режим лабораторна робота гібридна лабораторія фізичний експеримент віртуальний експеримент problem-based learning education didactic emergency mode open-circuit laboratory work hybrid laboratory physical experiment virtual experiment 371.32 |
|
Description |
Розглянуто можливість впровадження елементів проблемного навчання при вивченні теорії електричних кіл. Запропоновано методику проведення лабораторного практикуму в комп'ютеризованій лабораторії з теорії кіл, яка використовує проблемні ситуації. Такий підхід підвищує ефективність навчального процесу, сприяє глибшому засвоєнню теоретичного матеріалу. The article is considering the introduction of elements of problem-based learning in the study of theory electrical circuits. The proposed technique of laboratory workshop implemented in a computerized laboratory on the theory of electrical circuits that uses the problematic situation. This approach increases the effectiveness of learning, promotes a deeper theoretical material study. |
|
Date |
2019-05-07T12:23:26Z
2019-05-07T12:23:26Z 2017-03-28 2017-03-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гамола О. Є. Використання елементів проблемного навчання під час вивчення електротехніки / О. Є. Гамола, В. І. Коруд, С. Й. Рендзіняк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 870. — С. 111–115. — (З досвіду експлуатації).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44875 Hamola O. Use of problem-based learning while studying electrical engineering / O. Hamola, V. Korud, S. Rendzinyak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Elektroenerhetychni ta elektromekhanichni systemy. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 870. — P. 111–115. — (Operating experience). |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи, 870, 2017
1. Окунь В. Введение в общую дидактику / В. Окунь. Пер. с польск. – М., 1990. – 222 с. 2. Гура О. І. Педагогіка вищої школи: вступ до спеціальності: навч. посіб. / О. І. Гура. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 224 с. 8.. 3. Павленко В. В. Методи проблемного навчання / В. В. Павленко // Нові технології навчання: наук.-пед. зб. – Київ, 2014. – Вип.81 (спецвипуск). – 84 с. – С. 75–79. 4. Бабичева Т. А. Проблемное обучение в процессе активизации познавательной деятельности студентов / Т. А. Бабичева // Вестник Ставропольского государственного университета. – 2009. – № 6. – С. 12–17. 5. Перегуда І., Мирончук Н. М. Застосування проблемного навчання у вищому навчальному закладі / І. Перегуда, Н. М. Мирончук // Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном: збірник наукових праць / за заг. ред. д. п. н., проф. С. С. Вітвицької, к. п. н., доц. Н. М. Ми- рончук. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 127–129. 6. Курлянд З. Н. Педагогіка вищої школи. / З. Н. Курлянд. – К., 2005. – 399 с. 7. Каратаева Н. Г. Аспекты поискового подхода при решении нестандартных задач в концепции проблемного обучения / Н. Г. Каратаева // Научные проблемы гуманитарных исследований. – 2009. – № 12 – С. 58–67. 8. Клещева И. В. Организация проблемного обучения студентов при освоении общеобразовательной программы / И. В. Клещева // Научный журнал НИУ ИТМО Серия “Экономика и экологический менеджмент”. – 2014. – № 3. С. 205–214. 9. TSE W. L. Application of Problem-Based Learning in an Engineering Course / W. L.TSE, W L. CHAN // Int. J. Engng Ed.. – 2003. – Vol. 19. – No. 5. – P. 747–753. 10. Mayer R. How engineers learn: a study of problem-based learning in the engineering classroom and implications for course design / R. Mayer // Graduate Theses and Dissertations. Paper 13202. – 2013. 11. Бобало Ю. Я. Комбінований (гібридний) лабораторний практикум з теорії електричних та електронних кіл, сигналів і вимірювань у комп'ютеризованій лабораторії: навч. посіб. / [Ю. Я. Бобало, П. Г. Стахів, С. Й. Рендзіняк та ін.]; НУ “ЛП” – Львів : Видавництво Львівської Політехніки., 2016. – 152 с.. 12. Бобало Ю. Я. Комп’ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Бобало Ю. Я., Гамола О. Є., Стахів П. Г. // Вища шк. – 2014. – № 7. – С. 55–61. 1. Okun V. Vvedenie v obshchuiu didaktiku, V. Okun. Per. s polsk, M., 1990, 222 p. 2. Hura O. I. Pedahohika vyshchoi shkoly: vstup do spetsialnosti: tutorial, O. I. Hura, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2005, 224 p. 8.. 3. Pavlenko V. V. Metody problemnoho navchannia, V. V. Pavlenko, Novi tekhnolohii navchannia: nauk.-ped. zb, Kyiv, 2014, Iss.81 (spetsvypusk), 84 p, P. 75–79. 4. Babicheva T. A. Problemnoe obuchenie v protsesse aktivizatsii poznavatelnoi deiatelnosti studentov, T. A. Babicheva, Vestnik Stavropolskoho hosudarstvennoho universiteta, 2009, No 6, P. 12–17. 5. Perehuda I., Myronchuk N. M. Zastosuvannia problemnoho navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi, I. Perehuda, N. M. Myronchuk, Modernizatsiia vyshchoi osvity v Ukraini ta za kordonom: zbirnyk naukovykh prats, by gen. ed. d. p. n., prof. S. S. Vitvytskoi, k. p. n., dots. N. M. My- ronchuk, Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 2014, P. 127–129. 6. Kurliand Z. N. Pedahohika vyshchoi shkoly., Z. N. Kurliand, K., 2005, 399 p. 7. Karataeva N. H. Aspekty poiskovoho podkhoda pri reshenii nestandartnykh zadach v kontseptsii problemnoho obucheniia, N. H. Karataeva, Nauchnye problemy humanitarnykh issledovanii, 2009, No 12 – P. 58–67. 8. Kleshcheva I. V. Orhanizatsiia problemnoho obucheniia studentov pri osvoenii obshcheobrazovatelnoi prohrammy, I. V. Kleshcheva, Nauchnyi zhurnal NIU ITMO Seriia "Ekonomika i ekolohicheskii menedzhment", 2014, No 3. P. 205–214. 9. TSE W. L. Application of Problem-Based Learning in an Engineering Course, W. L.TSE, W L. CHAN, Int. J. Engng Ed., 2003, Vol. 19, No. 5, P. 747–753. 10. Mayer R. How engineers learn: a study of problem-based learning in the engineering classroom and implications for course design, R. Mayer, Graduate Theses and Dissertations. Paper 13202, 2013. 11. Bobalo Yu. Ya. Kombinovanyi (hibrydnyi) laboratornyi praktykum z teorii elektrychnykh ta elektronnykh kil, syhnaliv i vymiriuvan u kompiuteryzovanii laboratorii: tutorial, [Yu. Ya. Bobalo, P. H. Stakhiv, S. Y. Rendziniak and other]; NU "LP" – Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi Politekhniky., 2016, 152 p.. 12. Bobalo Yu. Ya. Kompiuteryzovana laboratoriia praktykumu z elektrotekhnichnykh dystsyplin, Bobalo Yu. Ya., Hamola O. Ye., Stakhiv P. H., Vyshcha shk, 2014, No 7, P. 55–61. |
|
Rights |
© Національний університет „Львівська політехніка“, 2017
© Гамола О. Є., Коруд В. І., Рендзіняк С. Й., 2017 |
|
Format |
111-115
5 application/pdf image/png |
|
Coverage |
Львів
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|