Запис Детальніше

Підручник у системі компетентнісного навчання української мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714884/
 
Title Підручник у системі компетентнісного навчання української мови
Textbook in the Ukrainian language competency training system
 
Creator Галаєвська, Л.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
81 Linguistics and languages
 
Description У статті окреслено функції шкільного підручника, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформаційну. Акцентовано на зміні пріорітетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації функції в суспільних сучасних умовах. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань, як практичного засобу пояснення явищ і розв’язання проблем у конкретних ситуаціях.
The article outlines the functions of the school textbook, in particular, the motivational, ideological, value-orientation, developmental, and informational. The emphasis is on changing the priority of the traditional functions of the textbook, in particular informative, and proposes ways to implement the function in the modern social conditions. Particular attention is paid to the problem of introducing a competent approach in the educational process, which enables the use of theoretical knowledge as a practical means of explaining phenomena and solving problems in specific situations.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714884/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%83%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D1%96.pdf
- Галаєвська, Л.В. (2018) Textbook in the Ukrainian language competency training system In: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми сучасного підручника" Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 18-23.