Запис Детальніше

Зв’язне мовлення як поняття і ресурс суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому середовищі початкової школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715670/
 
Title Зв’язне мовлення як поняття і ресурс суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому середовищі початкової школи
Coherent speech as a concept and resource of subject-subject interaction in the educational environment of elementary school
 
Creator Наконечна, Аліна Валеріївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Автор, дослідивши проблему зв’язного мовлення в освітньому середовищі початкової школи, зазначає, що таке мовлення є процесом, діяльністю мовця, слухача, послідовний виклад або сприймання думок, знань однією особою. З’язним мовленням називають також продукт цієї діяльності – текст-висловлювання, характерними ознаками якого є смислова та структурна єдність. З’язне мовленням це розділ методичної науки, що ставить своїм завданням навчити дітей розуміти, відтворювати і будувати висловлювання.
The author, having studied the problem of coherent speech in the educational environment of the elementary school, notes that such speech is the process, the activity of the speaker, the listener, sequential presentation or perception of thoughts, knowledge of one person. Contemplative speech is also called the product of this activity - a text-statement, the characteristic features of which is semantic and structural unity. Coherent speech is a section of methodological science, which sets the task of teaching children to understand, reproduce and build expressions.
 
Publisher Фенікс
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715670/1/Nakonechna_19_DTiP_Konf.pdf
- Наконечна, Аліна Валеріївна (2019) Coherent speech as a concept and resource of subject-subject interaction in the educational environment of elementary school In: «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи» : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Фенікс, м. Київ, Україна, pp. 103-106.